Укр. мова: 1) ст.. 84, списати впр. 161 част.2 – «Осінній
ліс», підкреслити словосполучення іменник + прикметник (наприклад, осінньої
пори, поріділі крони, …), визначити їх відмінок. (Відмінок прикметника такий
же, як і іменника, з яким він пов’язаний).
2) списати впр. 162, визначити
відмінок іменників у всьому тексті.
Природознавство. Прочитати статтю на ст.. 55-57, відповідати на питання.
З метою раціонального використання вільного часу можна підготувати
домашнє завдання вівторка (на четвер): скласти розповідь про одну
з тварин або рослин Євразії. (Можна уособити себе з цим об’єктом, щоб
більше проникнутись розумінням особливостей рослини або тварини: Я – верблюжа колючка,
росту у …, живлюсь …, я є їжею …, тому що …;
Я - рись, живу у …, маю теплу хутряну шубку … кольору, щоб …;
живлюсь (чим), полюю на …, чи є вороги,
особливості будови, полювання, життя…).
Можна використати додаткові
цікаві відомості про обраний об’єкт.
Математика: через карантин та відсутність багатьох
дітей у грудні ми відстаємо від
програми на 9 уроків + хоча б урок для повторення та урок для контр. роботи за
І семестр, тобто наздоганяти буде важко, тим більше, що теми чекають «гарні».
Прошу опрацювати приклади № 450, 454,
455, 456, розглянути задачі № 457, 458, 459, 461. Нагадайте дітям, як позначати час після 12
години дня (потренуйте: восьма година вечора, третя година по обіді, десята
година вечора, …).
Для розв’язання таких задач бажано креслити
відрізок:



На схемі підписати, що
відомо та треба знайти, визначити спосіб дії.
*** Прошу підготувати «реквізит»
для вивчення наступних тем:
Краще зробити з цупкого
(плотного) паперу (або білого картону), дотримуючись різних кольорів; можна
зробити два трикутника та склеїти їх або написати з обох боків одного трикутника. Бажано заламінувати
(обклеїти скотчем), тому що буде часто під рукою.
Читання: ст. 83 – 89, прочитати оповідання «Славко
і Жако» (декілька разів!), виконати ВСІ завдання до тексту: дібрати заголовок
до І частини, знайти у тексті опис папуги, дібрати заголовок для ІІ частини, записати
план до тексту на зігнутому аркуші (діти знають, як це), підготувати
переказ - завдання на ст. 89, ВІДПОВІДАТИ
НА ПИТАННЯ. (Тренувались виконувати роботу ДПА з читання – діти НЕ вміють
читати, виділяти, знаходити, перечитувати, тобто працювати з текстом!). Адже
читати – це не просто називати букви!!!
ОБОВ’ЯЗКОВО
!!! Готуємо звіт про 3 прочитані на канікулах книги.
Комментариев нет:
Отправить комментарий