вторник, 3 января 2017 г.

Домашнє завдання

Укр. мова: 1) ст.. 84, списати впр. 161 част.2 – «Осінній ліс», підкреслити словосполучення іменник + прикметник (наприклад, осінньої пори, поріділі крони, …), визначити їх відмінок. (Відмінок прикметника такий же, як і іменника, з яким він пов’язаний).
2) списати впр. 162, визначити відмінок іменників у всьому тексті.

Природознавство. Прочитати статтю на ст.. 55-57, відповідати на питання.
З метою раціонального  використання вільного часу можна підготувати домашнє завдання вівторка (на четвер): скласти розповідь про одну з тварин або рослин Євразії. (Можна уособити себе з цим об’єктом, щоб більше проникнутись розумінням особливостей рослини або тварини: Я – верблюжа колючка, росту у …, живлюсь …, я є їжею …, тому що …;  Я - рись,  живу  у …, маю теплу хутряну шубку … кольору, щоб …; живлюсь   (чим), полюю на …, чи є вороги, особливості будови, полювання, життя…).
Можна використати додаткові цікаві відомості про обраний об’єкт.

Математика: через карантин та відсутність багатьох дітей у грудні ми відстаємо від програми на 9 уроків + хоча б урок для повторення та урок для контр. роботи за І семестр, тобто наздоганяти буде важко, тим більше, що теми чекають «гарні».
      Прошу опрацювати приклади № 450, 454, 455, 456, розглянути задачі № 457, 458, 459, 461.  Нагадайте дітям, як позначати час після 12 години дня (потренуйте: восьма година вечора, третя година по обіді, десята година вечора, …).
 Для розв’язання таких задач бажано креслити відрізок:
Початок дії                                                                                      Закінчення дії


На схемі підписати, що відомо та треба знайти, визначити спосіб дії.


*** Прошу підготувати «реквізит» для вивчення наступних тем:
Краще зробити з цупкого (плотного) паперу (або білого картону), дотримуючись різних кольорів; можна зробити два трикутника та склеїти їх або написати з обох боків    одного трикутника. Бажано заламінувати (обклеїти скотчем), тому що буде часто під рукою.

Читання: ст. 83 – 89, прочитати оповідання «Славко і Жако» (декілька разів!), виконати ВСІ завдання до тексту: дібрати заголовок до І частини, знайти у тексті опис папуги, дібрати заголовок для ІІ частини, записати план до тексту на зігнутому аркуші (діти знають, як це), підготувати переказ  - завдання на ст. 89, ВІДПОВІДАТИ НА ПИТАННЯ. (Тренувались виконувати роботу ДПА з читання – діти НЕ вміють читати, виділяти, знаходити, перечитувати, тобто працювати з текстом!). Адже читати – це не просто називати букви!!!
 ОБОВ’ЯЗКОВО !!! Готуємо звіт про 3 прочитані на канікулах книги.

Комментариев нет:

Отправить комментарий